כשאנחנו חושבים על חשמל עולים לנו בראש דימוים של חברת החשמל ואנרגיה אשר מיוצרת במקום אחר ומגיעה אלינו הביתה. ככל שעלויות האנרגיה ממשיכות לעלות והחששות לגבי ההשפעה הסביבתית של מקורות אנרגיה מסורתיים גדלים, יותר ויותר בעלי בתים פונים לאנרגיה סולארית כדרך לייצר אנרגיה נקייה ובת קיימא לבתיהם. אחת האפשרויות המוכרות ביותר לייצר אנרגיה סולארית היא גגות סולאריים לבתים פרטיים. התקנה של פאנלים סולאריים על גג הבית גם תייצר אנרגיה נקייה וגם תכניס רווח פסיבי מגג הבית שלנו.

גג סולארי

גג סולארי הוא מערכת שנועדה לרתום את כוחה של השמש ולהמיר אותו לאנרגיה. גג כזה מורכב בדרך כלל מסדרה של לוחות פוטו-וולטאיים (PV) המשולבים במבנה הגג. כאשר אור השמש פוגע בפאנלים, הוא הופך לאנרגיה. בנוסף להיותו מקור אנרגיה מתחדשת ובת קיימא, גג סולארי יכול גם לעזור לבעלי בתים לחסוך כסף בהוצאות החשמל שלהם ולהעלות את ערך הנכס על מוצבת המערכת הסולארית.

לייעוץ או קבלת הצעת מחיר התקשרו 072-394-6666

הצעת מחיר למערכת סולארית

מערכת סולארית לבית

היתרונות של גג סולארי

ישנם יתרונות רבים להתקנת גג סולארי בבית פרטי , נפרט את חלקם :

  • אנרגיה מתחדשת – כל עוד השמש זורחת נוכל להשתמש באנרגיה שהיא מייצרת באמצעות הפאנלים הסולרים שעל גג הבית
  • ידידותי לסביבה – השמש היא מקור אנרגיה נקי ומתחדש. כאשר אנחנו משתמשים באנרגיית השמש אנחנו לא מייצרים אנרגיה ממקורות מזהמים אחרים כמו פחם או נפט.
  • חסכון כספי – כשאנו מתקינים על גג הבית שלנו פאנלים סולאריים אנו חוסכים כסף בחשבונות החשמל.
  • ערך הבית – ערך הבתים שעל הגג שלהם מותקנת מערכת פאנלים סולאריים עולה באופן מידי.
  • תחזוקה – לאחר ההתקנה של פאנלים סולאריים התחזוקה שלהם יחסית פשוטה.
  • עמידות לאורך זמן – פאנלים סולאריים אמורים לשמור על פעילות תקינה במשך תקופה ארוכה ולהיות עמידים לתנאי מזג האוויר. לכן ההשקעה בהם היא כדאית.

התקנת גג סולארי

השלב הראשון בהתקנת גג סולארי בביתכם הוא לפנות לאיש מקצוע שיתכנן את הפרוייקט. חשוב לפנות לחברה רצינית שיש לה ניסיון בנושא על מנת להבטיח ניצול מקסימלי של אנרגיית השמש וייצור מיטבי של אנרגייה נקיה. בנוסף ישנה חשיבות מאד גדולה לקונסטרוקציה שמותקנת על הגג. איש המקצוע שיגיע אליכם הביתה יערוך בדיקות ולפי תוצאות הבדיקות יחליט בדיוק היכן להתקין את הפאנלים הסולארים וכמה יחידות מומלץ להתקין. תכנון נכון ומקצועי של גג סולארי יבטיח מערכת סולארית שתוכלו להנות ולהרוויח ממנה לאורך שנים ארוכות.

לייעוץ או קבלת הצעת מחיר התקשרו 072-394-6666

הצעת מחיר למערכת סולארית

גג סולארי לעתיד בר קיימא

אנרגיה סולארית הופכת חשובה יותר ויותר בשוק האנרגיה בשל יתרונותיה הרבים. ראשית, אנרגיה סולארית היא מקור אנרגיה נקי ומתחדש, כלומר הייצור שלה אינו כרוך בשחרור מזהמים מזיקים לסביבה, כמו דלקים מאובנים, מה שהופך אותה לשחקן מפתח במאבק בשינויי האקלים. בנוסף, אנרגיה סולארית הופכת לתחרותית יותר וכלכלית יותר ממקורות אנרגיה מסורתיים, כגון פחם וגז טבעי. ככל שהעלות של טכנולוגיה סולארית ממשיכה לרדת, מערכות סולאריות תופסות את המקום של אופציה מעשית לשימוש באנרגיה זולה למגורים ולמסחר. בהתקנת מערכת סולארית על גג ביתנו נוכל לספק לילדינו עתיד בר קיימא גם בבית הפרטי שלנו. לאנרגיה סולארית יש פוטנציאל לספק גישה לאנרגיה לאזורים מרוחקים ולא מפותחים, מה שיכול לשפר מאוד את איכות החיים של אותן קהילות.

כתיבת תגובה