ככל שהעולם נעשה יותר מודע לסביבה, עסקים רבים מחפשים דרכים לצמצם את טביעת הרגל הפחמנית שלהם ולאמץ שיטות ברות קיימא. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי השקעה בפאנלים סולאריים כדי לעבור לצרוך חשמל ירוק. בשנים האחרונות המדינה מעודדת התקנת לוחות סולאריים על גגות של מבני מסחר ותעשייה ונותנת הטבות והקלות לבעלי עסקים שבוחרים להתקין מערכת סולארית על גג העסק. התקנת מערכת סולארית במרכז מסחרי יכולה להשפיע לטובה הן על הסביבה ועל הרווחיות של העסק.

לייעוץ או קבלת הצעת מחיר התקשרו 072-394-6666

הצעת מחיר למערכת סולארית

פאנלים סולאריים

בראש ובראשונה, פאנלים סולאריים הם מקור אנרגיה נקי ומתחדש. בניגוד למקורות אנרגיה מסורתיים כמו פחם או גז טבעי, אנרגיה סולארית אינה מייצרת פליטות מזיקות התורמות לשינויי האקלים. למעשה, שימוש בפאנלים סולאריים יכול להפחית את טביעת הרגל הפחמנית של העסק עד 80%, תלוי בכמות הלוחות הסולאריים שיותקנו. זה הופך את האנרגיה הסולארית לבחירה מצוינת עבור חברות המעוניינות להפחית את ההשפעה הסביבתית שלהן ולהציג את מחויבותן לקיימות.

לוחות סולאריים

חסכון כלכלי בהתקנת מערכת סולארית במרכז מסחרי

התקנת פאנלים סולאריים עוזרת לעסקים לחסוך כסף על חשבונות החשמל שלהם. בהתקנת מערכת סולארית על גג מרכז מסחרי ניתן כמעט לבטל את חשבון החשמל של העסקים הנמצאים במרכז המסחרי ואולי אף להרוויח כסף ממכירת החשמל לחברת החשמל. בעוד שהעלות המוקדמת של רכישה והתקנת פאנלים סולאריים יכולה להיות גבוהה, החיסכון לטווח ארוך יכול להיות משמעותי, במיוחד כשמחירי האנרגיה ממשיכים לעלות. גג של מרכז מסחרי שגודלו עולה על 3000 מ"ר יכול לייצר מספיק חשמל לכל המבנה ללא צורך לשלם לחברת החשמל. יתרון כלכלי נוסף של שימוש במערכת סולארית על גג מרכז מסחרי הוא עליית ערך הנכס של העסק. נכסים מסחריים עם מתקנים סולאריים נתפסים לעתים קרובות כנחשקים יותר על ידי קונים, מכיוון שהם מציעים פוטנציאל לחיסכון באנרגיה לטווח ארוך ויתרונות סביבתיים. בנוסף, עסקים עם מערכות סולאריות עשויים להיות זכאים להטבות והנחות שיכולות לקזז עוד יותר את הוצאות העסק.

שלבים בהתקנת מערכת סולארית

בדיקת היתכנות

לפני ההתקנה יש צורך בהערכה יסודית של האתר כדי לקבוע את הפוטנציאל הסולארי שלו והתאמתו לפאנלים סולאריים. יש להעריך גורמים כמו הצללה, כיוון ומצב הגג. נערך בדיקת היתכנות לקביעת ניתוח עלות-תועלת של התקנת פאנלים סולאריים.

תכנון המערכת סולארית

לאחר סיום בדיקת ההיתכנות וההחלטה להמשיך, השלב הבא הוא תכנון המערכת הסולארית. זה כרוך בקביעת מספר הפאנלים הסולאריים הנדרשים, מיקומם. יצירת תוכנית מפורטת המתארת את תהליך ההתקנה ואת ציר הזמן לסיום.

אישורים

לפני תחילת ההתקנה יש לקבל אישורים מהגורמים הרלוונטיים. זה עשוי לכלול היתרי בנייה, היתרי חשמל והיתרים לחיבור לרשת.

התקנת מערכת סולארית

הפאנלים הסולאריים והציוד הנלווה מותקנים על הגג המרכז המסחרי. זה כרוך בדרך כלל בהרכבת הפאנלים על מתלה וחיווט ביניהם ליצירת מערך.

בדיקת המערכת

לאחר סיום ההתקנה, מתבצע תהליך בדיקה על מנת לוודא שהמערכת הסולארית פועלת בצורה תקינה ובטוחה. זה כרוך בבדיקת החיווט, הממירים ורכיבים אחרים כדי להבטיח שהם עומדים בתקנים הנדרשים.

חיבור לרשת החשמל

לאחר בדיקה של המערכת הסולארית, ניתן לחבר אותה לרשת החשמל. זה כרוך בהתקנה של מונה שעוקב אחר כמות החשמל המיוצר על ידי הפאנלים הסולאריים ומוזן בחזרה לרשת.

תחזוקה שוטפת

כדי להבטיח את הביצועים האופטימליים של המערכת הסולארית, נדרשת תחזוקה שוטפת. זה כולל ניקוי הפאנלים הסולאריים כדי להסיר לכלוך ופסולת, ניטור המערכת לאיתור כל בעיה וביצוע בדיקות ותיקונים שוטפים לפי הצורך.

התקנת מערכת סולארית למרכז מסחרי בישראל דורשת תכנון, ביצוע ותחזוקה שוטפת קפדנית על מנת להבטיח שהמערכת תפעל בצורה בטוחה ויעילה לאורך חייה.

לייעוץ או קבלת הצעת מחיר התקשרו 072-394-6666

הצעת מחיר למערכת סולארית

כתיבת תגובה